روزها

جایی برای نوشتن

روزها

جایی برای نوشتن

این "من" نیست

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ق.ظ
سخت است خودم را ببخشم به خاطر تمام روزهایی که کور بودم. 
آن روزها بازنمی گردند. 
و آنچه را که از کنارش گذشتم، دیگر هرگز به دست نخواهم آورد. 
نمی دانم حسادت بود به کسی که آنچه را من می خواستم، از آن او بود. یا فقط یک حس تحسین ساده. و همراه شدن با حس لذت او. 
هنوز خودم را نمی شناسم. معنای آن حس را هرگز نخواهم فهمید. 
یک حس کُشنده که همزمان، زنده نگه می کند. 

  • شهر خوب
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
free hit counter